شهدای محله حیدرآباد کرج-پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه211 شهید گلکار

مربوط به شهدای پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه 211 شهید گلکار

شهدای محله حیدرآباد کرج-پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه211 شهید گلکار

مربوط به شهدای پایگاه بسیج راهیان قدس حوزه 211 شهید گلکار

شهید سید کاظم کلانتر

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۲، ۰۹:۳۶ ق.ظ


از امام رضاعلیه السلاممی پرسند که چرا وضو را با این آداب خداوند قرار داد می‌فرماید:خدا وضوء را قرار داده که بداند چه کسی حرفش را گوش می‌دهد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۰۸/۲۲
رسول قنبری

نظرات  (۳)

۱۶ دی ۹۸ ، ۲۰:۰۹ ایرج گودرزی

سلام کاظم بعد از سی خوردی سال صورت ماهت رو دیدم دوست دوران کودکی من منم ایرج گودرزی یادت میاد تو زمین فوتبال روبروی خونتون پشت نان بربری مسلم بادبادک درست میکردیم وهوا میکردیم من تو حسن مرتضی مجید سعید دلم هواتو کرد منو دعا کن کاظم چه دوارانی تو پایگاه مسجد امام حسین داشتیم یادش بخیر 

۱۶ دی ۹۸ ، ۲۰:۱۲ ایرج گودرزی

سلام کاظم بعد از سی خوردی سال صورت ماهت رو دیدم دوست دوران کودکی من منم ایرج گودرزی یادت میاد تو زمین فوتبال روبروی خونتون پشت نان بربری مسلم بادبادک درست میکردیم وهوا میکردیم من تو حسن مرتضی مجید سعید دلم هواتو کرد منو دعا کن کاظم چه دوارانی تو پایگاه مسجد امام حسین داشتیم یادش بخیر 

۰۷ تیر ۹۹ ، ۱۸:۴۸ ایرج گودرزی

سلام خاطره دوران کودکیم کاظم جان یادت همیشه در قلبم جاریست بهترین دوست منم یادش بخیر برام دعا کن تو خیلی خوب بودی دوران خوب رو باهم داشیم تا رفتی شهید شدی ولی منه گناه کار چون ا ز تو کوچیکتر بود موندم حسن هم رفت مرتضی باقری نایب سنای وبقیه دلم گرفته برام دعا کنید دست به دامن شما شدم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی